Assalamualaikum. Welcome to my online diaries. I'm just a simple girl with a lot of stories. Love myself so much :)

2 January 2012




tak jawab dosa taw . inilah saya . seorang budak perempuan y berusia 14 tahun . yeah ! *wink
mengikut nama y diberi oleh kedua ibu bapa saya ialah Lailawati Binti Zulkifli . tp , pggl je lah Laila ^___^ . sebenarnye , ni bkn lah blog pertama saya . ade byk sebenarnye ~ tp , biasalah saya ni bkn reti edit sgt . so , y lame tu hancus ! (0 , ~) lalala ~ y ni insyallah tak . sebagai permulaan , ni lah entry pertama saya bagi blog ni . saya ni bkn lah perfect sgat . so , harap maaf kan lah saya kalau ade terkasar bahasa atau entry y menyinggung perasaan orang lain . untuk diri saya juga , saya akan cuba tidak menggunakan perkataan y KA . *saya ckp awal2 eh ~ one more thing , kalau blog saya ni tak cantik atau lebih tepat lagi tak sedap mata memandang , harap maaf laa ye ? and kalau ade kekurangan , tolong lah ajar dan beri sedikit tunjuk ajar dan saya akan menghargainya dengan sepenuh hati saya :D . saya rasa sampai disini sajalah entry saya utk kali ini . assalammualaikum !

Terima kasih sebab sudi membaca. Mmmuahh! :-* Harap suka walaupun banyak pasal Amir

No comments:

Post a Comment