Assalamualaikum. Welcome to my online diaries. I'm just a simple girl with a lot of stories. Love myself so much :)

21 April 2012

jangan lupakan persahabatan kita :')

        assalammualaikum :) kayy, aku malas nak cakap banyak. first of all, aku nak mintak maaf kat someone ni. pasal apa korang tak payah tahu lah. dear SOMEONE, aku nak mintak maaf pasal hari isnin masa tu. time tu sumpah aku bingit gila. that's why lah aku tinggalkan kau sengsorang. then, kita dah berbaik semula kan ? kayy, problem tu dah settle dah. tapi aku sedih dohhh. genk yang kita wujudkan time form 1 dulu macam dah takde. ye ahhh, kalau dulu, cikgu tak datang, kita lepak sesama. tapi sekarang.... korang lepak dengan orang lain. kita pun dah tak share cerita kita sesama. aku bukan jeles, tapi aku sedih. aku sekarang dah menyampah tengok budak tu. patutnya lelaki kawan lah dengan lelaki. ni takk. aduiiii..

      aku tak salahkan korang 100%. aku lebih kepada salahkan budak lelaki tu. aku menyampah gila tengok dia. dia tu PERAMPASSSS !! k, stop it. lebih banyak aku bercerita, hati aku bertambah sakitt ! k cau !
Terima kasih sebab sudi membaca. Mmmuahh! :-* Harap suka walaupun banyak pasal Amir

No comments:

Post a Comment