Assalamualaikum. Welcome to my online diaries. I'm just a simple girl with a lot of stories. Love myself so much :)

3 March 2012

merentas desa SMKTP =='

assalamualaikum w.t.b. dah lama en aku tak updated belog ? teramatlah lama. lama ke ? entahlah. senanya aku penatt ni. sebab baru balik drpd merentas desa. *aku lari ke bongek* of coz lah tak. hehe :3
mesti korang cakap macam ni, 'budak ni cakap ada merentas desa, tapi tak lari pulakkk. cakap macam kelingg punya budak. tefakkkkkk'. heyyy ! suka hati cakap kau ja cakap aku tefakkkkk. kayyyy, aku mmg gilaaa hari ni.

      senanya aku tak lari sebab--------- heyyy, suka hati aku lah nak lari ke takkk. yang kau naak sebokkk pahal ?! hahahahaha.... relaxlah, bukan sebab tu senanya. aku tak lari sebab------- cikgu tak kasi :( cikgu tak kasi sebab takut aku injured *cikgu sayang aku aww, don't be jelly tau* haha. aku ni kuat perasan lah. cikgu bukan tak kasi aku je lari, semua budak olahraga cikgu tak kasi. kalau aku tak masuk olahraga, ermmm, jgn harap lah cikgu nak pandang. nak lari sampai patah kaki pun tak kisah, asalkan menang.

      mesti korang ingat best nya tak lari. leh relax'2 kan sekolah drpd kena lari sampai langat yang teramatlah DEKAT tu. pale otakmu ! *kayy, joke* aku kena tunggu dorang sampai macam orang bodoh tahu tak ! siallll je.  lepas tu kena jadi macam polis. tanya sorang'2 form berapa. sebab aku jaga kat tempat P3. penat seyhhh. btw,aku ikhlas taw.

      nvm. let gone be gone. yang penting aku dapat jadi atlet olahraga sekolah. even bukan atlet lari, tapi aku tetap bersyukur. apa ? aku masuk acara apa ? aku masuk ni lah... errr, acara.. erm... kayyy, aku bagi tahu. aku senanya masuk acara lempar cakera jee *malu*. aku lempar tak lah jauh sangat. tapi tak tahu macam mana cikgu pilih. 18 m pun tak sampai *sedih*.
 
      weyhhh, aku post entry macam ni, korang jangan cakap aku berlagak lakk eh ? especially, yang tak suka aku tuu. apa guna ada belog kalau tak boleh nak post apa yang kita rasa. betul takkk ? siapa sokong aku goyang buntut. hahaha~ kayyy lah, aku rasa sampai sini je lah kot entry aku yang macam kelinggg ni. k bhaiiii. assalaamualaikum ! 
Terima kasih sebab sudi membaca. Mmmuahh! :-* Harap suka walaupun banyak pasal Amir

No comments:

Post a Comment