Assalamualaikum. Welcome to my online diaries. I'm just a simple girl with a lot of stories. Love myself so much :)

20 March 2012

story of heart by today

assalammualaikum w.t.b u olls. semua sihat ? apaa ? tak sihat ? ada aku kesah ? tak ada kan ? *kjoke*. dah lama kan laila tak updated belog. dah berhabuk dah ni. fuhh,fuhhh *tiup screen lappy* berhabuk kan ? hehehe xD laila memang sewel sekarang ni. laila malaslah nak mengarang idea banyak'2 ni. so, laila straight to the point je lahh eh. lagi pun laila sekarang ni tengah tak ada mood ni.

      k, dari tajuk pun korang dah tahu kan ? senanye, apa yang berlaku kat laila tak ada yang special pun. just nak cakap pasal exam jee. exammmm, ohh~ errr~ erm~ results exam laila, alhamdullilah. so far soo good. tak ada gred C lagi. just B and A jee. berapa A tu rahsialah. apa ? nak tahu ? tak boleh. tak bolehlahhh. ishhh, budak ni.. orang cakap tak boleh, tak bolehlahh. cepukkk kangg. LOL. hahaha.

      story pasal exam laila dah bagi tahu. pasal apa pulak yerkkk ? ermmm, hahhhhhh ! dah tahu dah *menarichickendance* . pasal kem pengawas. hari jumaat ni laila ada kem pengawas dekat Hulu Langat. tapi nama tempat dia aku tak tahu. entahlahh, macam best. tapi aku macam tak semangat je nak pergi. sebab kem ni tak ada INDAH. indah tak ada. tak syoookkk arr :'( sokayyy, dyan and safirah kan ada. cool apa kalau dgn dorang :) tapi semua nya berlaku dgn cepat. aku baru tahu kem tu minggu ni and aku tak prepare satu haprak pun. baguss kan ? contohilah laila.

      k arrr. sampai sini jelah kot story aku. aku penadd ni. before that, terimalah sebuah gambar terbaru laila. hehehe :D
aku memang buat muka comelll :3

Terima kasih sebab sudi membaca. Mmmuahh! :-* Harap suka walaupun banyak pasal Amir

No comments:

Post a Comment